162 km de cale ferată, pe ruta Caransebeş – Timişoara – Arad va fi reabilitată cu ajutorul finanţării din cadrul Programului Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR). Proiectul are o valoare de 8,77 miliarde lei şi presupune modernizarea liniei de cale ferată.
Banat TV
,
Banat FM
și
Info Banat
sunt mărci înregistrate ale
Banat Media
Copyright © 2023. Toate drepturile rezervate. |
Înapoi la start
Termeni și condiții / Codul de conduită etică și profesională
Politică de confidențialitate / Politică privind fișierele Coookies
Reprezentant legal: Dunăreanu Lucian-administrator
Structura acționariatului: Dunăreanu Lucian 50%, Dunăreanu Cornelia 50%
Responsabilitate editorială: Dunăreanu Cornelia
Organismele de reglementare sau supraveghere competente
cu menționarea prevederilor Deciziei 286/2011: C.N.A.
Termeni și condiții / Codul de conduită etică și profesională
Politică de confidențialitate / Politică privind fișierele Coookies
Reprezentant legal: Dunăreanu Lucian-administrator
Structura acționariatului: Dunăreanu Lucian 50%, Dunăreanu Cornelia 50%
Responsabilitate editorială: Dunăreanu Cornelia
Organismele de reglementare sau supraveghere competente
cu menționarea prevederilor Deciziei 286/2011: C.N.A.
“Mare viteza” nu inseamna maxim 160km/h. Mare viteza – de la 200km/h la peste 400km/h – o intalnim de ani de zile la anumite trenuri din Japonia, China, Franta, Italia, Spania, Germania etc. E drept, pt. cea mai prapadita tzara din EU e o “mare viteza” si 160km/h, dar, cu tot optimismul meu, parca aud deja explicatiile politicienilor si a celor numiti in functie pe criterii politice: “Da, liniile suporta viteze de pana la 160km/h, dar «la noi» nu se poate fiindca…”, iar prin punctele respective intelegeti in subliminalul explicatiilor orice, legat de felul nostru de a construi si face ceva temeinic si la standarde ridicate. Maneaua, insa, merge mai departe. Asta-i viitorul nostru, decat…